Regulamin

 

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO  https://platforma.jestemkreatorem.pl/ , http://www.jestemkreatorem.plhttps://platforma.jestemkreatorem.pl/next/public/catalog/product/41live41

REGULAMIN

 

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE



§1 Informacje ogólne

 

§1.

Niniejszy Regulamin określa zasady związane ze świadczeniem usług w zakresie produktów cyfrowych tj. kursów online, która stanowi autorski program szkoleniowy przygotowany przez Jestem Kreatorem Maja Finlayson ulica Lawendowa 18, Marszowice 32-010 Kocmyrzów NIP: 6782856355, adres e-mail: [email protected] .

 

§2.

1. W niniejszym Regulaminie przyjmuje się następujące definicje:

  1. KLIENT – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą; 2) osoba prawna 3) jednostka organizacyjna, którym ustawa przyznaje zdolność prawną;
  2. KODEKS CYWILNY – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2023 r., poz. 1610 z późn.zm.);
  3. REGULAMIN – niniejszy dokument stanowiący wzorzec umowny w rozumieniu art. 384 § 1 kc;
  4. SPRZEDAWCA – Jestem Kreatorem Maja Finlayson ulica Lawendowa 18, Marszowice 32-010 Kocmyrzów NIP: 6782856355 wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
  5. SERWIS – strona internetowa umieszczona pod adresem: www.jestemkreatorem.pl , https://platforma.jestemkreatorem.pl
  6. USŁUGA – produkty oferowane przez Serwis. To usługa umożliwiająca dostęp klientowi lub użytkownikowi do treści cyfrowych stanowiących własność sprzedawcy;
  7. SKLEP – serwis internetowy umożliwiający nabywanie towarów i usług, dostępny w sieci web pod adresem www.jestemkreatorem.pl , https://platforma.jestemkreatorem.pl.
  8. UŻYTKOWNIK – to osoba fizyczna, której zostanie przyznany dostęp do platformy edukacyjnej w przypadku gdy nie jest ona tożsama z klientem;
  9. TOWAR – to przedmiot lub treść cyfrowa, która zostanie dostarczona do klienta;
  10. SPRZEDAŻ lub ZAKUP – to proces, podczas którego klient w zamian za środki pieniężne nabywa towary lub usługi sprzedawane przez sprzedawcę;
  11. KONSUMENT– to klient, który jest osobą fizyczną i dokonuje zakupu towaru w celu niezwiązanym bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z treścią art. 22¹ kc);

§3.

1. Niniejszy Regulamin normuje zasady i warunki związane z nabywaniem usług oferowanych w Serwisie.

2. Korzystanie z Serwisu jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.

 

II.WARUNKI KORZYSTANIA Z SERWISU.

 

§4.

1. Techniczne warunki korzystania z Serwisu mają znaczenie dla prawidłowości jego funkcjonowania, wyglądu w przeglądarce internetowej stosowanej przez Klienta, a także dla bezpieczeństwa przesyłanych danych.

2. W celu prawidłowego korzystania z Serwisu wymagane jest:

a) posiadanie dostępu do sieci (połączenie z Internetem),

b) korzystanie z przeglądarki internetowej (Chrome, Firefox lub Opera, Safari, Edge lub Internet Explorer),

c) obsługiwanie plików cookie w przeglądarce.

 

III. OFERTA


§5 Oferta sprzedawcy i przedmiot umowy

Sprzedawca w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej umożliwia za pomocą interfejsu sklepu każdemu zainteresowanemu klientowi zawarcie umowy sprzedaży towaru lub usługi dostępu do treści cyfrowych na zasadach określonych w regulaminie.

Zawarcie umowy jest możliwe przez klienta z dowolnego państwa świata. W przypadku książek sprzedawca wysyła towar wyłącznie na adresy wskazane przez klienta na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej lub po przez Amazon - wówczas obowiązuje regulamin i polityka prywatności firmy Amazon.

Możliwość zawarcia umowy może być ograniczana czasowo przez sprzedawcę – w szczególności sprzedaż poszczególnych usług może odbywać się w z góry określonych odstępach czasu.

Wszystkie podane w sklepie ceny są cenami brutto i zawierają w sobie podatek VAT.

1.W ramach Serwisu ofertowane są treści cyfrowe -

Usługa dostępu do treści cyfrowych może być ograniczona lub nieograniczona w czasie.

O ograniczeniu w czasie decyduje treść oferty zawartej w sklepie.

Treści cyfrowe, w szczególności szkolenia, nie mogą być traktowane jako informacje stanowiące formę porad czy jakąkolwiek formę doradztwa.

Dostęp do treści cyfrowych w postaci e-booków wymaga od klienta:

urządzenia z możliwością odczytu jednego z formatów:

e-pub (electronic publication)

mobi

pdf (Portable Document File)

pamięci masowej o pojemności co najmniej 4 MB

Dostęp do treści cyfrowych, w szczególności do kursów online, wymaga od klienta lub użytkownika:

urządzenia z zainstalowaną przynajmniej jedną z przeglądarek internetowych w następującej wersji:

Mozilla Firefox – wersja 70

Google Chrome – wersja 78

Microsoft Edge – wersja 44

możliwości podłączenia urządzenia do publicznej sieci telekomunikacyjnej za pomocą łącza o przepustowości wynoszącej co najmniej 8 mbps;

możliwości odtwarzania dźwięku na urządzeniu; wykorzystania przez urządzenie procesora zbudowanego z co najmniej jednego rdzenia o zegarze nie mniejszym niż 2 GHz;

pamięci operacyjnej wynoszącej co najmniej 1 GB;

wyświetlaczu o rozdzielczości nie niższej niż 1024 na 768 pikseli.

Sprzedawca nie wdrożył dodatkowych, technicznych środków ochrony treści cyfrowych.

O ile bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa nie stanowią inaczej, w żadnym wypadku Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody na osobie lub na mieniu, w tym utracone korzyści, szkody pośrednie lub wtórne wynikające z korzystania z Usługi, w szczególności Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za:

  1. decyzje lub działania podejmowane przez Klienta na podstawie danych zawartych w niniejszym Regulaminie;
  2. jakiekolwiek prawne, faktyczne lub finansowe operacje, działania lub zaniechania podjęte na podstawie zakupu Usługi od Sprzedawcy
  3. działania lub zaniechania osób trzecich, za które Sprzedawca nie odpowiada;
  4. zdarzenia zawinione przez Klienta lub osoby trzecie;

4. Sprzedawca dokłada należytych starań, aby Klient zrealizował swoje cele oraz założenia związane z Usługą, jednak wielość czynników mających wpływ na efekty stosowania Usługi nie daje gwarancji rezultatów

5. Efekty korzystania z Usług mogą różnić się u każdego Klienta.

 

IV. ZAWARCIE UMOWY


§6. Zawarcie umowy

1. Klient wyraża wolę zawarcia umowy poprzez dodanie wybranych towarów lub usług do koszyka, określenie ich ilości, wybranie sposobu płatności i wysyłki, zapoznanie się z treścią regulaminu, wypełnienie formularza, zaznaczenie okienka wyboru potwierdzającego fakt zapoznania się z regulaminem i wciśnięcie przycisku zakupu i płatności na stronie sklepu.

2. Wciśnięcie przycisku, o którym mowa powyżej rozpoczyna realizację procesu zakupu.

3. Wciśniecie przycisku, o którym mowa powyżej powoduje przekierowanie do strony obsługującej procedurę płatności online (TPAY, PayU, Stripe, PayPal ) będący jedną z możliwości uiszczenia ceny zakupu.

4. Sprzedawca, po wciśnięciu przycisku, o którym mowa powyżej, potwierdza fakt otrzymania oświadczenia klienta o wyrażeniu woli związania się umową, wysyłając wiadomość przy pomocy poczty elektronicznej na adres e-mail podany przez klienta w formularzu, o którym mowa w § 6 ust. 1.

5. Z chwilą zaksięgowania w systemie informatycznym serwisu Stripe, TPay, Paypal, HotPay lub PayU uiszczonej przez Kupującego ceny zakupu, proces zakupu uznaje się za zrealizowany co skutkuje zawarciem umowy sprzedaży towaru pomiędzy klientem a sprzedawcą o treści przyjętej w regulaminie.

6. Usługa cyfrowa opłacona przez powyżej wymienione opcje zewnętrznym system płatności PayU SA, Stripe, PayPal, Tpay powoduje iż, sprzedawca dostarczy Produkt Klientowi niezwłocznie po potwierdzeniu przez ten podmiot dokonania pełnej płatności przez Klienta..

6. Wszelkie zobowiązania konsumenta wynikające z zawartej umowy gasną w chwili uiszczenia ceny zakupu, chyba, że jest to płatność ratalna wówczas klient zobowiązuje się do opłacenia wszystkich rat, na które się zgodził przy wyborze danej płatności bez możliwości odstąpienia od umowy.

 

§7 Treści cyfrowe

Usługa dostępu do treści cyfrowych może być ograniczona lub nieograniczona w czasie.

O ograniczeniu w czasie decyduje treść oferty zawartej w sklepie.

Treści cyfrowe, w szczególności szkolenia, nie mogą być traktowane jako informacje stanowiące formę porad czy jakąkolwiek formę doradztwa.

Dostęp do treści cyfrowych w postaci e-booków wymaga od klienta:

urządzenia z możliwością odczytu jednego z formatów:

e-pub (electronic publication)

mobi

pdf (Portable Document File)

pamięci masowej o pojemności co najmniej 4 MB

Dostęp do treści cyfrowych, w szczególności do kursów online, wymaga od klienta lub użytkownika:

urządzenia z zainstalowaną przynajmniej jedną z przeglądarek internetowych w następującej wersji:

Mozilla Firefox – wersja 70

Google Chrome – wersja 78

Microsoft Edge – wersja 44

możliwości podłączenia urządzenia do publicznej sieci telekomunikacyjnej za pomocą łącza o przepustowości wynoszącej co najmniej 8 mbps;

możliwości odtwarzania dźwięku na urządzeniu; wykorzystania przez urządzenie procesora zbudowanego z co najmniej jednego rdzenia o zegarze nie mniejszym niż 2 GHz;

pamięci operacyjnej wynoszącej co najmniej 1 GB;

wyświetlaczu o rozdzielczości nie niższej niż 1024 na 768 pikseli.

Sprzedawca nie wdrożył dodatkowych, technicznych środków ochrony treści cyfrowych

 

§8 Platforma edukacyjna

Korzystanie z dostępu do niektórych usług zakupionych za pośrednictwem sklepu, w szczególności kursów online, jest możliwe wyłącznie poprzez platformę edukacyjną.

Uzyskanie dostępu do platformy edukacyjnej jest możliwe wyłącznie dla klientów, którzy zawarli w sposób opisany w § 6 regulaminu umowę zakupu dostępu do usługi świadczonej za pomocą platformy edukacyjnej.

Uzyskanie dostępu do platformy edukacyjnej jest możliwe wyłącznie dla użytkowników wskazanych przez klienta, który zawarł w sposób opisany w § 6 regulaminu umowę i zakupił więcej niż jedną usługę dostępu do usługi świadczonej za pomocą platformy edukacyjnej.

Konto użytkownika platformy edukacyjnej funkcjonuje w oparciu o niezależną umowę, zgodnie z regulaminem platformy edukacyjnej


V. REALIZACJA ZAMÓWIENIA DOTYCZĄCEGO TREŚCI CYFROWYCH

§ 9

  1. Realizacja zamówienia dotyczącego Treści Cyfrowych polega na przekazaniu Kupującemu zamówionych Treści Cyfrowych.
  2. Sprzedawca udostępnia Kupującemu Treści Cyfrowych nie wcześniej niż po pozytywnej autoryzacji płatności lub zaksięgowaniu płatności na swoim rachunku bankowym. Treści Cyfrowe mogą być przekazane Kupującemu od razu po zawarciu Umowy i opłaceniu zamówienia lub w terminach określonych przez Sprzedawcę, w zależności od rodzaju Treści Cyfrowej, którą nabył Kupujący.
  3. Kupujący, w zależności od wyboru Sprzedawcy oraz możliwości technicznych Serwisu, może uzyskać dostęp do Treści Cyfrowych poprzez:
    1. link przesłany Kupującemu na wskazany przez Kupującego adres e-mail lub
    2. konto użytkownika, do którego zostaną przypisane zakupione Treści Cyfrowe lub
    3. dedykowaną stronę Serwisu, gdzie znajdują się zakupione Treści Cyfrowe.
  4. Informacje, czy dane Treści Cyfrowe mogą być pobierane przez Kupującego na własny nośnik, znajdują się w opisie Treści Cyfrowych lub instrukcjach przekazanych Kupującemu.
  5. Jeżeli dana Treść Cyfrowa może być pobrana przez Użytkownika, Sprzedawca może wprowadzić limit pobrań danej Treści Cyfrowej (np. dana Treść Cyfrowa będzie mogła być pobrana tylko 10 razy). W przypadku wprowadzenia limitu pobrań Sprzedawca wyraźnie wskazuje Kupującemu, ile razy Kupujący może pobrać daną Treść Cyfrową w ramach zawartej Umowy.
  6. Sprzedawca może wprowadzić ograniczenia czasowe w zakresie dostępu do danej Treści Cyfrowej (np. dostęp do danej Treści Cyfrowej będzie możliwy tylko przez 3 miesiące). W przypadku wprowadzenia ograniczeń czasowych Sprzedawca wyraźnie wskazuje Kupującemu, przez jaki czas Kupujący będzie posiadał dostęp do danej Treści Cyfrowej w ramach zawartej Umowy. Jeżeli dostęp do Treści Cyfrowej określany jest przez Sprzedawcę jako dostęp dożywotni, a Kupujący uzyskuje ten dostęp poprzez konto użytkownika, w razie konieczności likwidacji konta użytkownika (np. z uwagi na zmiany technologiczne, zakończenie działalności przez Sprzedawcę), Kupującemu zapewniana jest możliwość pobrania Treści Cyfrowej na własny nośnik w określonym przez Sprzedawcę terminie, nie krótszym niż 14 dni, liczonym od wysyłki na adres e-mail Kupującego przypisany do konta użytkownika informacji o planowanej likwidacji konta użytkownika i możliwości pobrania Treści Cyfrowej na własny nośnik.
  7. Treść Cyfrową uważa się za dostarczoną w chwili, gdy Treść Cyfrowa lub środek, który pozwala na uzyskanie dostępu do Treści Cyfrowej lub pobranie Treści Cyfrowej, zostały udostępnione Kupującemu lub fizycznemu albo wirtualnemu urządzeniu, które Kupujący wybrał samodzielnie w tym celu albo gdy Kupujący lub takie urządzenie uzyskali dostęp do Treści Cyfrowej.
  8. Sprzedawca dostarcza Treści Cyfrowe w wersji obowiązującej na dzień dostarczenia Treści Cyfrowej i nie zapewnia Aktualizacji po dniu dostarczenia Treści Cyfrowej — chyba że w opisie Treści Cyfrowych zostanie wyraźnie wskazane, że Treść Cyfrowa obejmuje także Aktualizacje Treści Cyfrowych w późniejszym terminie.
  9. Z zastrzeżeniem przepisów o dozwolonym użytku, Kupujący może wykorzystywać Treści Cyfrowe wyłącznie na potrzeby własne. Kupujący w żadnym przypadku nie ma prawa do udostępniania lub sprzedaży Treści Cyfrowych ani jakichkolwiek ich opracowań pod własnym oznaczeniem, włączania Treści Cyfrowych lub ich fragmentów do własnych produktów lub usług, które udostępnia lub sprzedaje oraz innych podobnych działań zarobkowych z użyciem Treści Cyfrowych.
  10. Jeżeli Kupujący będzie chciał wykorzystać Treści Cyfrowe w swojej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest zobowiązany zwrócić się do Sprzedawcy o udzielenie licencji na daną Treść Cyfrową poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail Sprzedawcy. W celu zawarcia takiej umowy Kupujący powinien zwrócić się do Sprzedawcy z propozycją zawarcia umowy licencyjnej, informując Sprzedawcę w szczególności o celach, w jakich zamierza korzystać z Treści Cyfrowych, oraz o zakładanym czasie korzystania. Po otrzymaniu takiej propozycji Sprzedawca przedstawi ofertę zgodnie z własną polityką licencyjną.
  11. W przypadku, gdy Kupujący uzyskuje dostęp do zakupionych Treści Cyfrowych poprzez konto użytkownika, zakazane jest:
    1. dzielenie konta użytkownika z innymi osobami lub udostępnianie danych dostępowych do konta użytkownika innym osobom,
    2. podejmowanie prób nieautoryzowanego uzyskania dostępu do Treści Cyfrowych, które nie zostały przypisane do konta użytkownika w wyniku ich zakupu,
    3. podejmowanie działań mających negatywny wpływ na funkcjonowanie systemu teleinformatycznego, w ramach którego funkcjonuje konto użytkownika, w szczególności poprzez różnego rodzaju techniki hakerskie, złośliwe oprogramowanie itp.
    4. podejmowanie prób pobierania Treści Cyfrowych na własny nośnik, podczas gdy Sprzedawca nie zapewnia takiej możliwości,
    5. wykorzystywanie konta użytkownika do prowadzenia działań marketingowych,
    6. korzystanie z funkcji dostępnych w ramach konta użytkownika w sposób naruszający dobra osobiste innych osób lub godzący w dobre obyczaje.
  12. Sprzedawca jest uprawniony do dokonywania zmian w zakresie Treści Cyfrowych w trakcie trwania Umowy, z wyjątkiem Treści Cyfrowych, które są dostarczane w sposób jednorazowy. Zmiany w zakresie Treści Cyfrowych, które zostały nabyte przez Konsumenta, mogą być dokonywane z zachowaniem poniższych wymogów:
    1. zmiany w Treściach Cyfrowych mogą być dokonywane wyłącznie z uzasadnionych przyczyn, w szczególności takich jak usunięcie usterek, dostosowanie Treści Cyfrowych do potrzeb Kupujących, dostosowanie Treści Cyfrowych do zmian prawnych lub decyzji sądów i organów;
    2. zmiany w Treściach Cyfrowych nie mogą wiązać się z kosztami po stronie Konsumenta;
    3. Sprzedawca poinformuje Konsumenta w sposób jasny i zrozumiały o dokonywanej zmianie;
    4. jeżeli zmiana w Treściach Cyfrowych istotnie i negatywnie wpływa na dostęp Kupującego do Treści Cyfrowych lub korzystanie z nich, Sprzedawca jest zobowiązany poinformować Konsumenta z odpowiednim wyprzedzeniem, nie krótszym niż 7 dni, na trwałym nośniku, o właściwościach i terminie wprowadzenia zmiany, a także uprawnieniach związanych z tymi zmianami;
    5. jeżeli zmiana w Treściach Cyfrowych istotnie i negatywnie wpływa na dostęp Kupującego do Treści Cyfrowych lub korzystanie z nich, Konsument może wypowiedzieć Umowę bez zachowania okresu wypowiedzenia w ciągu 30 dni od dnia dokonania zmiany w Treściach Cyfrowych lub poinformowania o zmianach w Treściach Cyfrowych, jeżeli poinformowanie nastąpiło później niż ta zmiana. Uprawnienie to nie przysługuje Kupującemu, gdy Sprzedawca zapewni Konsumentowi, bez dodatkowych kosztów, prawo do zachowania Treści Cyfrowych zgodnych z Umową w stanie niezmienionym.
  13. W przypadku naruszenia przez Kupującego zasad dotyczących korzystania z Treści Cyfrowych Sprzedawca może zablokować Kupującemu dostęp do Treści Cyfrowych. Kupujący otrzyma wiadomość z uzasadnieniem przyczyn blokady. Kupujący może odwołać się od blokady w terminie 14 dni od otrzymania wiadomości. Sprzedawca rozpatruje odwołania w terminie 14 dni. Zablokowanie dostępu do Treści Cyfrowych nie stanowi naruszenia Umowy przez Sprzedawcę i nie może być podstawą roszczeń Kupującego z tytułu naruszenia Umowy.
  14. Treściom Cyfrowym mogą, ale nie muszą, towarzyszyć świadczenia dodatkowe, np. dostęp do grupy wsparcia związanej z zakupionymi Treściami Cyfrowymi, spotkanie on-line ze Sprzedawcą lub innymi osobami, udział w dodatkowych webinarach itp. Wszystkie tego rodzaju świadczenia mają charakter poboczny w stosunku do głównego zobowiązania Sprzedawcy, jakim jest dostarczenie Treści Cyfrowych zgodnych z Umową i realizowane są zgodnie z informacjami dostępnymi w Serwisie zawartymi w opisie kupowanej Treści Cyfrowej. Sprzedawca może przewidywać dodatkowe zasady korzystania ze świadczeń dodatkowych mające na celu zapewnienie komfortu i poczucia bezpieczeństwa pośród wszystkich osób mających dostęp do określonych świadczeń, np. zasady uczestnictwa w grupie wsparcia. Nieprzestrzeganie takich zasad może skutkować pozbawieniem Kupującego możliwości korzystania ze świadczeń dodatkowych, co nie ma jednak wpływu na realizację przez Sprzedawcę jego zobowiązania głównego w postaci dostarczenia Treści Cyfrowych, nie stanowi naruszenia Umowy przez Sprzedawcę i nie może być podstawą roszczeń Kupującego z tytułu naruszenia Umowy.

 

VI. FORMA PŁATNOŚCI

§10.

 

  1. Sprzedawca umożliwia skorzystanie z różnych sposób płatności za zakup przedmiotu. Lista aktualnie akceptowanych form płatności :
    1. https://stripe.com/ (Stripe, Stripe Inc. 510 Townsend Street, San Francisco, CA94103, USA)
    2. https://tpay.com/ (Krajowy Integrator Płatności S.A., ul. Św. Marcin 73/6,61- 808 Poznań, NIP: 7773061579, REGON: 300878437, KRS: 0000412357)
    3. https://www.payu.pl/ (PAYU SP.A. z siedzibą w Poznaniu (60-166) przy ul. Grunwaldzkiej 186 KRS 0000274399 NIP 7792308495 REGON30052344400000)
    4. http://www.paypal.com/ (Firma PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. to instytucja kredytowa (lub bank) upoważniona i nadzorowana przez luksemburską komisję nadzoru sektora finansowego, Commission de Surveillance du Secteur Financier (lub CSSF). Siedziba CSSF: 283, Route d'Arlon, L-1150 Luksemburg. CSSF prowadzi rejestr organizacji, których działanie nadzoruje, pod adresem : PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. 22-24 Boulevard Royal, L-2449 Luxembourg, Numer w rejestrze handlowym: R.C.S. Luxembourg B 118 349, Numer VAT: LU22046007)
    5. https://hotpay.pl/ (System HotPay obsługiwany jest przez dwie spółki prawa handlowego: ePłatności spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Andrychowie (34-120) przy ul. 27 Stycznia 9, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000655383, NIP: 5512627897, REGON: 366165170, działająca w charakterze instytucji płatniczej (licencja nr MIP10/2018) nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego.
      HotPay B2B spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Andrychowie (34-120) przy ul. 27 Stycznia 9, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000873149, NIP: 5512647167, REGON: 387677754, działająca w charakterze instytucji płatniczej (licencja nr MIP99/2021) nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego)

2. W celu otrzymania faktury VAT za świadczoną usługę Klient powinien poinformować Sprzedawcę o chęci jej uzyskania oraz przesłać dane niezbędne do wystawienia faktury VAT.

3. Sprzedawca wystawia dokumenty księgowe na dokonane wpłaty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego.

4. Realizacja przedmiotu umowy następuje niezwłocznie po jego zakupie.

 

VII. PŁATNOŚCI

§11.

  1. Sprzedawca może przewidzieć, że dostęp do części Usług będzie płatny w płatnościach jednorazowych lub cyklicznych w miesięcznych odstępach.
    2. Zakup Usługi i opłacenie jej płatnością cykliczną jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na obciążenie karty Klienta przez Płatności cykliczne.
    3. Zgoda na Płatności cykliczne, może być odwołana w każdym czasie i na każde żądanie Klienta. Rezygnacja z Płatności cyklicznych może zostać dokonana poprzez przycisk -złożenie oświadczania o rezygnacji z płatności cyklicznych w odpowiedniej zakładce konta klienta. W przypadku rezygnacji usługa zostanie anulowana od dnia przypadającego po ostatnim dniu aktualnego okresu rozliczeniowego.
    4. Usługi, zgodnie z ofertą, posiadają informację o opłacie miesięcznej lub jednorazowej oraz czasie na jaki Klient zawierając umowę i opłacając Usługę płatnością cykliczną wyraził zgodę na cykliczne, comiesięczne pobieranie przez Operatora Płatności (PayU S.A.) z karty płatniczej kwoty pieniężnej odpowiadającej wysokości wartości danej Usługi.
    5. Opisy Usług, zawierają dokładny czas trwania płatności cyklicznych oraz ceny Usługi.
    6. W przypadku odmowy autoryzacji i anulowania płatności dla karty uprzednio zarejestrowanej, PayU ponowi próbę obciążenia karty następnego dnia. Kolejne próby autoryzacji będą wykonywane 1 raz dziennie przez okres nie dłuższy niż 31 dni. W tym czasie Sprzedający podejmie działania zmierzające do ustalenia z Klientem problemów z obciążeniem karty.
    7. W przypadku płatności cyklicznych, pierwsza opłata dokonywana jest w momencie zakupu Usługi w Serwisie. Kolejna opłata pobierana jest za pośrednictwem PayU w drugim miesiącu Usługi. Kolejne płatności pobierane są co miesiąc.
    8. Płatność cykliczna wygasa samoistnie:
    a) w momencie zakończenia wskazanego przez Klienta Okresu zakupionej Usługi
    b) w momencie zakończenia zakupionej Usługi tj. czasu, na który został zaplanowana dostępność Kursu przez Sprzedawcę.
    c) w momencie otrzymania oświadczenia o braku zgody na obciążenie karty Klienta przez Płatności cykliczne.
    d)n w przypadku odmowy autoryzacji i anulowania płatności dla karty uprzednio zarejestrowanej, która prowadzi do przed rozliczeniem kolejnego okresu płatności cyklicznych.

 

 

VIII. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

§12.

1. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 (czternastu) dni od dnia jej zawarcia, bez podania przyczyny.

2. Do zachowania terminu do odstąpienia wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed upływem terminu na adres email [email protected]

3. Odstąpienie od umowy następuje poprzez złożenie oświadczenia. Oświadczenie może być złożone w dowolnej formie np. poprzez pisemne oświadczenie wysłane na adres Sprzedawcy wskazany w §1 lub też elektronicznie za pośrednictwem formularza kontaktowego znajdującego się na stronach Serwisu.

4. Sprzedawca niezwłocznie nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności z wyłączeniem kosztów przesyłki zwrotu.

5. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient. Jeśli przyjęty sposób zapłaty będzie utrudniony lub niemożliwy, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem w celu uzgodnienia innego sposobu zwrotu, co nie będzie wiązać się dla Klienta z żadnymi kosztami.

6. Klient może wyrazić zgodę na wykonanie umowy sprzedaży przed upływem 14 dni od zawarcia umowy oświadczając, że został poinformowany o utracie prawa odstąpienia od umowy zgodnie z ustawą konsumencką.

7. Prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży przez Klienta będącego Konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta, w odniesieniu do umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy o prawach konsumenta nie przysługuje Konsumentowi, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

 

IX. REKLAMACJE

§13.

1. Reklamacje mogą być zgłaszane za pośrednictwem dedykowanego adresu email: [email protected]

2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać co najmniej:

a) oznaczenie Klienta zgłaszającego reklamacje (email, dane umożliwiające jego identyfikację w Serwisie),

b) wskazanie okoliczności będących podstawą do reklamacji,

c) wskazanie oczekiwanego sposobu załatwienia sprawy.

3. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie do 14 (czternastu) dni od dnia doręczenia zgłoszenia reklamacyjnego. Jeżeli zgłoszenie nie zawiera danych wskazanych w ust. 2 powyżej lub dla rozpatrzenia reklamacji niezbędne są dodatkowe dane Sprzedawca zwróci się do Klienta nie później niż w przeciągu 5 (pięciu) dni od dnia zgłoszenia, o jego uzupełnienie.

4. Sprzedawca udziela odpowiedzi, co do sposobu załatwienia reklamacji na adres poczty email Klienta lub inny adres elektroniczny podany w zgłoszeniu reklamacyjnym.

 

X. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

§14.

1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

• http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;

• http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php

• http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

2. Klient będący konsumentem uprawniony jest do:

a) zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy.

b) zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej;

c) uzyskania bezpłatnej pomocy w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email [email protected].

3. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

 

XI. PRAWO WŁAŚCIWE

§15.

1. Umowa łącząca Sprzedawcę i Klienta podlega przepisom prawa polskiego i zgodnie z nimi będzie interpretowana.

2. Sądami właściwymi w zakresie wszelkich roszczeń wynikających z umowy zawartej pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, a także w zakresie ewentualnych spraw dotyczących roszczeń z tytułu czynów niedozwolonych i bezpodstawnego wzbogacenia, które mogą powstać w związku z zawarciem, wykonaniem lub rozwiązaniem takiej umowy są sądy polskie.

 

XII.PLATFORMA EDUKACYJNA

 

§16.

1. Korzystanie z dostępu do niektórych usług zakupionych za pośrednictwem sklepu, w szczególności kursów online, jest możliwe wyłącznie poprzez platformę edukacyjną lub na żywo po przez np. platformę Zoom.

2. Uzyskanie dostępu do platformy edukacyjnej jest możliwe wyłącznie dla klientów, którzy zawarli w sposób opisany w § 6 regulaminu umowę zakupu dostępu do usługi świadczonej za pomocą platformy edukacyjnej.

3. Uzyskanie dostępu do platformy edukacyjnej jest możliwe wyłącznie dla użytkowników wskazanych przez klienta, który zawarł w sposób opisany w § 6. regulaminu umowę i zakupił więcej niż jedną usługę dostępu do usługi świadczonej za pomocą platformy edukacyjnej.

4. Konto użytkownika platformy edukacyjnej funkcjonuje w oparciu o niezależną umowę, zgodnie z regulaminem platformy edukacyjnej.

 

XIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

§17.

1. Zmiany Regulaminu będą publikowane w Serwisie w postaci informacji o wprowadzonych zmianach oraz ujednoliconego tekstu Regulaminu.

2. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie każdorazowo wskazanym przez Sprzedawcę, jednak nie krótszym niż 14 dni od dnia opublikowania informacji o zmianach i udostępnienia ujednoliconego tekstu zmienianego Regulaminu.

3. Każdorazowo do korzystania z Serwisu konieczne jest zapoznanie się z aktualną wersją Regulaminu i jego akceptacja.

 

§18.

1. Aktualna wersja Regulaminu publikowana jest na stronie internetowej Sprzedawcy oraz bez dodatkowych opłat może zostać dostarczony na każde żądanie Klienta drogą elektroniczną na wskazany adres email.

2. Postanowienia niniejszego Regulaminu obowiązują od dnia 01.01.2024

 

§19.

Dane osobowe

 

1.Sprzedawca gwarantuje ochronę wszelkich zebranych danych osobowych. Dane osobowe klienta umieszczone w bazie danych sprzedawcy będą przetwarzane w celu realizacji umowy. Sprzedawca daje klientowi możliwość zapoznania się z treścią obowiązku informacyjnego w toku zawierania umowy udostępniając mu politykę prywatności.

 

 

Regulamin Opinii

 

Regulamin dotyczy opinii na temat towarów i usług sprzedawanych w sklepie internetowym pod adresem http://www.jestemkreatorem.pl  przez podmiot: Jestem Kreatorem Maja Finlayson ulica Lawendowa 18, Marszowice 97 32-010 NIP: 6782856355.

Wszystkie opinie publikowane na mojej stronie pochodzą od klientów, którzy korzystali z moich towarów i usług lub je nabyli.

Sklep nie ma możliwości automatycznego publikowania opinii. Opinie pochodzą z wiadomości prywatnych przesłanych przez użytkowników produktów przez portal Facebook, Instagram, TikTok, YouTube lub z wiadomości e-mail, z komentarzy pod postami dotyczącymi usług i towarów na wcześniej wymienionych portalach społecznościowych lub od klientów bezpośrednio. Nie weryfikuję opinii po numerze zamówienia ani tożsamości klienta, jednak rozmowa na temat produktu pozwala zweryfikować, czy nabywca rzeczywiście go nabył i stosował, a czasami są to klienci, z którymi rozmawiam bezpośrednio z kamerą i mikrofonem na moich szkoleniach przez platformę zoom, którzy wcześniej wykupili u mnie do nich dostęp. Często pomagam dobierać produkty ze sklepu internetowego zainteresowanym osobom, które niejednokrotnie później wysyłają mi wiadomości z opiniami na ich temat, co również traktuję jako potwierdzenie nabycia ich u mnie w sklepie.

Opinie publikowane są wybiórczo, nie wstawiam wszystkich opinii, które otrzymałam na strony produktów w sklepie internetowym. Sama decyduję, czy otrzymaną opinię chcę wykorzystać do publikacji, często pytając klienta czy mogę to zrobić jeśli widnieje jego imię. nazwisko..

Nie przewiduję żadnych gratyfikacji, zwłaszcza rabatów, w zamian za opinię, ani nie płacę za wystawienie opinii.

Jeżeli uważasz, że którakolwiek opinia zamieszczona na mojej stronie jest nierzetelna, niewiarygodna lub uzyskana w nieuczciwy sposób, prześlij wiadomość na adres [email protected]. Każdą skargę rozpatruję w ciągu 14 dni.

Regulamin obowiązuje od dnia 1 stycznia 2023 roku.

Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu z ważnych przyczyn takich jak zmiany przepisów prawa, zmiany technologiczne. O zmianie regulaminu poinformuję poprzez zamieszczenie jego nowej wersji na stronie internetowej sklepu. Zapisy brzmień przed zmianą podlegają archiwizacji.